tisdag 29 januari 2013

You know your way in the dark

Måndag, måndag, underbara måndag ! Fast jag måste nog säga att trots att det va måndag så började dagen ganska bra, vaknade relativt pigg och när jag kom till skolan visade det sig att våran lärare va sjuk så jag och några till stack till EspressoHouse å käka frukost vilket sedan resulterade till att jag halkade omkring i stan och spammade twitter och käkade lunch och shoppa lite med Josse och Rebecca =) sen va det tillbaka till skolan då jag hade matte och jag fattar faktiskt vad vi håller på med ! Mellan matten och idrotten stack jag och Emma till ThomasSabo-affären och köpte oss varsitt fint armband som vi ska fylla med berlocker :) och nu ikväll har jag gjort mina underbara läxor och kollat på True Blood... Stör mej lite på att alla i den serien inte verkar ha några som helst komplex över sina kroppar och stör mej ännu mer på att jag inte kommer kunna se nästa avsnitt för ens i juni !! :( Puss <3



Inga kommentarer: