måndag 21 januari 2013

Les Miserables and a PowerWalk

Ligger just nu i min säng och skulle egentligen behöva sova men det e alldeles fö e roligt att spela töntiga spel och kolla på The Ugly Truth för det ;)
Igår va jag i stan med min underbara kusin och lyckades få henne att köpa två par örhängen till mej innan vi stack till min andra kusin för att fira henne =)
Denna fina söndag började med att mamma och jag satt i varsin soffa och bölade konstant i tre timmar när vi satt å kollade på Les Miserables, sen mötte jag upp Amanda och vi gick till Västra Hamnen och tillbaka vilket är totalt 11 km, kom igen ge men lite cred för det =D har även invigt min te-ubåt och te som jag fick av min moster och morbror som precis kom hem från Kina =) nu ska jag fortsätta spela lite tills jag kommer på att jag e en idiot och får mig själv att somna ;) Puss <3





Inga kommentarer: