måndag 21 januari 2013

Note to myself: do not use your bike during the winter-season

Av någon anledning fick jag för mig att cykla till skolan och idrotten idag... En runda som jag brukar cykla och e ganska trevlig att cykla - bara det att man INTE ska cykla när gatorna är fyllda med snö och när det är motvind hela vägen !! Det var ett rent h*lvete att komma till stan överhuvudtaget ! Sen hade jag ingen matte idag så jag träffade Olivia å tog en kaffe med henne och sen va det vidare på den idiotiska cykeln och vidare till idrotten då vi hade boxning (!) och sen av någon annan dum anledning skulle jag cykla hem med Simon som inte ville cykla i Linnea-fart så mina ben och rumpa revolterar MIT mej just nu men jag tog ett varmt och mysigt bad när jag kom hem och satte igång Fantomen På Operan ;) Puss <3



Inga kommentarer: