onsdag 13 februari 2013

O.D. on power and blue feelings

Måste faktiskt medge att "sömnteet" funkade, jag somnade nästan direkt och vaknade inte många gånger under natten... Dock har jag inte druckit nått te nu... Hursomhelst så va det skoldag idag då RedBull delade ut limited edition under lunchen så snacka om hypade elever ;) Erkänner att jag och Emma nog va dom mest hypade av alla men blev ganska beskriven på energidrickan, smakade konstgjort men allt blir bättre och godare när det e gratis :D
Efter skolan stack jag hem och gjorde äntligen klart engelskan som jag segat med i två månader nu OCH jag skrev klart min spanska berättelse !!! Fatta att jag va duktig innan idag !! Och igår fick jag en ny skidjacka av mamma !! Hur awesome e inte det ?!? läääängtar så sjukt mycket till fredag men nu e det sova som gäller. Puss <3


Inga kommentarer: